Spoštovani gospod minister,
moj bližnji sosed se vsako noč pijan vrne domov in se pogovarja sam s sabo. Enkrat je tudi zgrešil cesto in se zapeljal v mojo živo mejo. To mi gre že pošteno na živce, zato vas prosim, če ga lahko za nekaj časa odpeljete v kakšen center za tujce.
Hvala in LP.

oktober 29th, 2006 at 14:05
Upam da ni ta post namenjen v obrambo Romom
Primerjava pijanega soseda, ki se pogovarja sam s sabo in Romov, ki kradejo, kurijo avte in gume na vodnem viru, mečejo kamne v avte, zganjajo nasilje, pač ni na mestu.
oktober 29th, 2006 at 17:34
Tule morem pa jaz stopiti na Nušino stran…
Naj kradejo, kurijo avte in gumen a vodnem viru, mečejo kamne v avte (kje si to slišal???), v nobenem (beri, v NOBENEM) primeru nima nihče pravice groziti z linčem, pa naj bo to Rom, Hrvat, Slovenec, Francoz, Anglež, Somalec, briga me… Za to so druge službe, in drugi načini. Če pa služba ni sposobna urediti te problematike (kje so pa bili policaji takrat, ko bi se vse to naj dogajalo?), naj pa vlada odstopi in dobijo možnost sposobni…
Zaradi tega, kar se trenutno dogaja v Sloveniji, me je sram, da sem Slovenec.
oktober 29th, 2006 at 17:50
Jierro,
tole niti ni bila primerjava, ampak karikatura prihodnosti. Če ti nekaj ni všeč, zagrozi z linčem in vladajoči ti bodo ustregli. Po mojem mnenju takšne “rešitve” samo podpihujejo sovraštvo in podpirajo ksenofobijo. Res lep zgled državljanom.
oktober 29th, 2006 at 19:45
Robi, vsekakor se strinjam s tem, da nihče nima pravice grozit z linčem, ter da so za to druge službe, vsekakor.
Reakcije občanov ne odobravam a jo lahko razumem. Obsojam pa predvsem odgovorne, ki tega niso bili sposobni prej rešiti.
Kar hočem povedati je, da so Romi tam živeli na črno in v v tem času zagrešili številne dialikte (za kamenje sem slišal po radiu). Zaradi tega ne vidim nobene tragedije v tem, da so jih preselili. Žalostno je edino, da so se odgovorni zganili šele, ko bi skoraj prišlo do fizičnega nasilja.
Tudi sam zagovarjam strpnost, toda ta ni več smiselna, ko je strpna samo ena stran, druga stran pa to izkorišča. To je že potem neumnost.
Slovenci nismo odgovorni za socializacijo Romov, niti nismo odgovorni, da jim uredimo vse potrebno za normalno življenje. Za njih bi morala veljati enake pravice in enaki zakoni, kot za vse ostale. To pomeni tudi, da ne morejo živeti kjer se jim zdi in početi kar se jim zdi. Če pa odgovorni niso sposobni tega rešiti, pa dajmo linčati njih, hudiča
oktober 29th, 2006 at 20:44
Zakaj pa to lahko počnejo tisti, ki imajo pravilen priimek in/ali dovolj debelo denarnico? No, to je neka čisto druga tema…
Rada bi samo poudarila, da je velik problem pri vsej svari prav ta nesrečna toleranca. Ne tolerirati, sprejeti je treba…
oktober 31st, 2006 at 13:25
Zaradi tega, kar se trenutno dogaja v Sloveniji, me je sram, da sem Slovenec.
Jaz pa sem ponosen! Da so se ljudje končno zbudili iz spanja in se dvignili. Če drugega ne, se bo posledično iz spanja zbudila tudi država, ki naj bi med drugim ščitila svoje državljane (na primeru Jorasa in še koga ob JV meji to sicer ni videti).
V ZDA imajo zadeve dobro rešene – svojo lastnino si menda upravičen braniti, četudi z orožjem…
november 2nd, 2006 at 12:36
Se druge zrtve prispevale svojo verzijo:
Ambrušani so v odprtem pismu varuhu človekovih pravic Matjažu Hanžku predstavili svojo plat zgodbe.
Krajevna skupnost Ambrus
Ambrus 56
1303 Zagradec
VARUH ČLOVEKOVIH PRAVIC RS
Dunajska c. 56/4
1000 Ljubljana
gospod Matjaž Hanžek, varuh človekovih pravic
Ambrus, 30. 10. 2006
ODPRTO PISMO
Spoštovani gospod Hanžek, varuh človekovih pravic!
V medijih smo zasledili vaš odziv na sporazumno rešitev, ki smo jo dosegli skupaj s predstavniki Vlade RS ter predstavniki Romov. Vaša ocena, da je s tem »konec pravne države«, ker da je vlada klonila pod pritiskom maščevalnih in morilsko nastrojene množice (»masa, ki grozi s smrtjo odloča, kje bo kdo živel«; Delo, E-različica 29.10.2006; 21.20, enako na TV), je ne le milo rečeno čudna in netočna, temveč do nas, Ambrušanov, tudi do skrajnosti žaljiva. Ugotavljamo, da ste o razmerah očitno zelo slabo seznanjeni, a kljub temu vehementno postavljate sporne sodbe. Sprašujemo se, ali sploh veste, kaj je pravna država?
Na zaostreno situacijo, ki je nastala zaradi napada skupine Romov na dva vaščana Ambrusa in kjer se eden še sedaj bori za življenje, drugi pa se je za las izmaknil strelu, se je ob zelo medlem prvem nastopu policije lokalna skupnost zaradi zaščite varnosti premoženja in osebne varnosti morala odzvati. Toda spontani buren odziv smo organizirali, sklicali zbor krajanov, imenovali predstavnike, ki so postali formalni sogovorniki s skupino Romov, predstavniki lokalnih oblasti ter državnih institucij. Dobri dve desetletji ignoriranja težkih varnostnih (povzročanje škode, oviranje prometa, napadi na ljudi ipd.) in ekoloških pogojev (lokacija naselja je le nekaj sto metrov od zajetja kraškega vodnega vira Globočec, iz katerega se oskrbuje cca 9.000 prebivalcev) so izpostavili tudi tretjo, vedno prisotno težavo: namreč tudi vključevanje Romov v družbo, ki je bilo spričo pomanjkanja oziroma oddaljenosti za to primernih institucij praktično nemogoče. Zato smo se organizirali in neomajano zahtevali kratkoročne in dolgoročne rešitve nevzdržnega položaja, na katerega že leta povsem neuspešno opozarjamo.
Skupaj s predstavniki vlade RS in Romi smo v soboto dosegli sporazumno rešitev, ki je zavarovala regionalni vodni vir, ki dolgoročno prinaša Romom bistveno boljše pogoje za življenje in tudi vključevanje v družbo, prebivalcem naših vasi pa prinaša mir. Romska skupnost se je zaradi ponavljajočih se težkih kršitev prav človekovih pravic pač kompromitirala. Predstavniki vlade so se po nekaj obotavljanja vendarle lotili nepriljubljenih, toda skrajno potrebnih ukrepov za preprečevanje nasilja, zagotovitev varnosti vsem ter omogočili Romom bistveno boljše bivalne pogoje. Nam so vrnili zaupanje v pravno državo in delovanje institucij. Z zadnjimi ukrepi je vlada dokazala, da zmore in hoče urejati kričeče probleme. Prav to dokazuje, da smo pravna država! Če za vas legalno izvoljeni predstavniki lokalnih skupnosti, predstavniki policije ter ministrstev oziroma vlade niso del slovenske države, in če sklenjeni dogovori niso način razreševanja problemov, kaj in kdo pa potem je? Vedite, da desetletja trajajoče moraliziranje o strpnosti in sožitju ni razrešilo prav nobenega problema, le potiskal ga je k nam, na podeželje, na območje s slabšimi gospodarskimi razvojnimi možnostmi, vse dotlej, dokler niso (skoraj) zahtevale človeških žrtev.
Ne, ne sovražimo Romov vsevprek. Toda ne moremo več tolerirati vztrajne ignorance in ponavljajočih se kršitev skoraj slehernih pravnih in civilizacijskih norm ter pravil. Nismo dovolili politizacije očitnih težkih načrtnih kriminalnih dejanj. Za naše pravice smo se bili prisiljeni potegniti in uporabiti pri tem tudi stopnjevani pritisk, ki je na koncu vendarle dal sporazumno rešitev. Romom želimo boljše življenje in sporazum jim to dolgoročno omogoča. Toda za svoj položaj so odgovorni tudi sami!
Vsi imamo človekove pravice, pa tudi dolžnosti. Vi, gospod Hanžek, ste bili imenovani za varuha človekovih pravic RS za vse državljanke in državljane. S svojimi zelo pristranskimi, a ostrimi izjavami ste nas globoko razočarali.
Za KS Ambrus, Komisija za vodenje aktivnosti ob uresničevanju sklepov Zbora krajanov Ambrus
november 2nd, 2006 at 12:52
Mislim da so povedali precej lepo, ne bom pa se opredelil kdo ima prav in kdo ne.
Dejstvo je da bi se mogli vsi ki zivijo v nekem okolju, temu okolju vsaj toliko prilagoditi, da spostujejo njihove osnovne zakonitosti. To velja pri nas za vse, tako slovence, rome, Juzne narode in zahodne narode…
Mislim da bi mogla za vse skupaj poskrbeti drzava, predvsem sodstvo in uprava, saj ima policija omejene roke ce ko ze polovijo krsitelje, jih sodisce ker jim nic ne more vzet potem takoj spusti na prostost (vmes se pac naucijo par stvari se v tistih parih dneh v zaporu), dokler pac ne naredijo zelo hudega kriminala. Malenkosti, ki niso kaznovane spodbujajo ponavljanje, hkrati na nezadovoljstvo pri tistih ki pa spostujejo pravila.
Klasicen primer je ko so sestricu ukradli za cca 1 mil bakrenih zlebov, je policija tocno vedla kdo, pa so rekli, kaj jim naj, sej jih itak spustijo sodniki po parih dneh z opozorilom pod majhno krajo… Pod isto spada manjse kraje, napadi, krsenje reda in miru (metanje kamnov v avto si zasluzi opomin, tebi pa par 10.000 sit stroskov).
Da so pa ti ljudje posebni pa vsi vemo, to ti prikaze to da zivijo v razsutih prikolicah brez vseh komunalnih storitev, hkrati pa imajo pred njo parkiranega najnovejsega BMW 5, vrednega vec kot 10 mil (registriranega, torej ni vkraden)…
Torej naj zivijo kakor zelijo, vendar naj spostujejo pravila: kupijo zemljo na kateri zivijo- denar imajo (kljub temu vsi prejemajo socialno podporo), pridobijo osnovna dovoljenja,ki predstavljajo da dejansko na tej zemlji lahko kdo zivi (nezasciteni naravni viri), pustijo sosede pri miru (brez napadov in motenja miru) in brez kriminalnih dejanj!
Isto velja za vse druge narodnosti in tudi Slovence!!!
Za vse pa v razmislek kako bi se vi pocutili ce bi vam vsak teden kdo v okolici streljal, poskodoval vase stvari, in obcasno tudi resno ranil koga izmed vas ali pa sosedov (ti krajani so se uprli, ko so skoraj ubili 2 izmed njih). Bi mogoce tudi vi kaj nalasc nagajali? Potem pa se zacne zacaran krog… Ironija…
november 2nd, 2006 at 12:55
Aja pa se ena stvar, ironija je da zaradi nekaj slabih romov trpi vecina…
november 2nd, 2006 at 13:00
S tem ukrepom jim niso zagotovili boljših življenjskih razmer in upam, da se bo takšno slepljenje končalo. Ko govorimo o življenjskih razmerah ali pa npr. definiranju revščine, je treba upoštevati še cel kup faktorjev…
Tudi v tem pismu je duh sovražnega govora in sovraštva samega, pa čeprav poudarjajo, da “ne sovražijo Romov vsevprek”.
In nazadnje, nihče in prav nihče nima pravice nekomu groziti s smrtjo, in to na državni televiziji. Po tem, ko vidiš nekaj takšnih reakcij, težko verjameš, da pri vsem skupaj ne gre za sovraštvo, ampak da Romom želijo le dobro… Nehajmo se sprenevedati.
Aja, še tale citat iz SSKJ:
zatožíti in zatóžiti -im dov. (i ọ́)
1. sporočiti komu, da je kdo storil kaj
nedovoljenega, negativnega
A to pomeni, da ministrski predsednik priznava nedovoljeno ravnanje?
november 2nd, 2006 at 13:12
“Torej naj zivijo kakor zelijo, vendar naj spostujejo pravila: kupijo zemljo na kateri zivijo- denar imajo (kljub temu vsi prejemajo socialno podporo), pridobijo osnovna dovoljenja,ki predstavljajo da dejansko na tej zemlji lahko kdo zivi (nezasciteni naravni viri), pustijo sosede pri miru (brez napadov in motenja miru) in brez kriminalnih dejanj!
Isto velja za vse druge narodnosti in tudi Slovence!!!”
Do neke mere se strinjam, ampak začeti je treba pri vrhu. Vsakemu majhnemu človeku se verjetno zdi neumno, da lahko nekdo, ki se prav piše in/ali ima sredstva zgradi karkoli kjerkoli, njemu pa ne dovolijo narediti recimo prizidka. Nikoli ne bodo za vse veljala enaka pravila, in zato se je treba upirati pojavu črnih ovc. Zakaj je lahko en prej kaznovan kot drugi? Tu ne gre za naključje ampak za tih družbeni konsenz, zato moraliziranje o “enakih pravilih za vse” tu ni na mestu.
“Za vse pa v razmislek kako bi se vi pocutili ce bi vam vsak teden kdo v okolici streljal, poskodoval vase stvari, in obcasno tudi resno ranil koga izmed vas ali pa sosedov (ti krajani so se uprli, ko so skoraj ubili 2 izmed njih). Bi mogoce tudi vi kaj nalasc nagajali? Potem pa se zacne zacaran krog… Ironija…”
Ne, js ne bi, ampak tu sem verjetno edina. Če pa se vprašamo, zakaj do tega sploh prihaja, pa pridemo do tega vprašanja: Kako bi se pa vi počutili, če bi vas sosedi gledali postrani, o vas govorili vse mogoče in vam tako ali drugače nagajali?
Potrebno je sprejemanje z obeh stvari, ne pa toleriranje in asimilacija.
november 2nd, 2006 at 13:17
V tem primeru niso zrtve samo romi, ampak tudi krajani, dejmo se tega zavedat.
Poglejte si posnetke na pop tv, pa boste vidli. Pa bodite tolk fer in se dejte tudi v kozo krajanov, ne samo romov.
Tudi tam je groznja s smrtjo od samih romov, celo da upajo da bo kmalu kdo umru (pa ne na njihovi strani).
Ironija intervju romov v organiziranem naselju kjer zivijo bol kot ne civilizirano (izseljenci imajo tam sorodnike in so poskusili it tja). K nam jih ne spustimo, bodo se tuki delali “sranje” pa bomo meli potem se mi probleme. In potem so se izseljenci naselili par kilometrov stran v gozdove pod sotore, saj v dom ne gredo. Gospa starejsa pa pokaze da ne rabi krast, ker ima denar in odpre denarnico z 2 cm debelim sopom 10.000 Sit (druzini ne dela nihce in imajo 14 otrok).
Vsi so zrtve, tako Romi, kot krajani ki morajo z njimi zivet!!! Zaradi posameznikov pa vsi trpijo!
november 2nd, 2006 at 13:31
Lej Uroš, sej sem rekla, da je potrebno prilagajanje z obeh strani.
Poanta mojega prispevka je bila pa v tem, da je država ukrepala na najbolj nemogoč način. In še vedno trdim, da se stvari tako ne rešuje, da se ne sme podpirati sovražnega govora, da je varuh človekovih pravic ravnal prav in da s(m)o Slovenci en grozno ksenofobičen narod.
Menim pa tudi, da ni treba izpostavljati kriminalnih dejanj Romov, dokler lahko pride nekdanji poslanec Rupar v drugi krog volitev za župana in dokler se na visokih položajih tako v podjetjih kot kjerkoli drugje dogajajo nepravilnosti, za katere ne odgovarja nihče. Kot sem že rekla – če zakoni res veljajo za vse enako, zakaj potem izpostavljamo eno skupino ljudi?
november 2nd, 2006 at 13:43
Se popolnoma strinjam!
Jaz sem pac konkretno situacijo komentiral, saj za vse nepravilnosti ni prostora:)
Se pa glede sikaniranja in krsenja ostalih in neenakosti popolnoma strinjam.
Osebno bolj mislim da je drzava popolnoma pogorela prej, sedaj pa delno. Nekaj so mogli naredit, preden bi res prislo do kakih zrtev, ter hujsih posledic. Moc mnozice je kriza, samo poglej Francijo in Madzarsko. In vse to za mnogo manj direktne stvari kot v tej situaciji. Upam pa da bodo v prihodnjih dneh bolj konkretno poskrbeli za stvar, ker tale je lahko samo zelo kratko zacasna…
Kar se ksenofobije tice mislim da bolj kot da je to problem Slovencev, je to problem ljudske vrste. Mislim da nismo nic bolj ali pa manj ksenofobicni kot vsi drugi narodi sveta na vseh celinah. Ljudje se pac neradi spreminjajo zaradi tega da bi se ujeli z nekom ki je tja prisel kasneje. Poglej si samo prijatelje, vedno so skupaj ljudje ki se med seboj ujemajo…
november 2nd, 2006 at 14:00
Ja seveda, smo ksenofobični… država ukrepala na najbolj nemogoč način… To so dežurni komentarji ob podobnih ekscesih – precej naivno. Problem je obstajal skozi celotno zgodovino in tam je država delala napake, ker tega ni omejila/rešila. V danem trenutku – ko se je vaščanom zgodil tilt – pa je bila to edina ustrezna rešitev. No, lahko bi jih pustili v gozdu…
november 2nd, 2006 at 14:08
Po tem komentarju sodeč sem res čist mimo udarla s ksnofobijo, ja.
november 2nd, 2006 at 14:30
Če za moment pozabim na cigane… Sem proti duhovščini in Cerkvi nasploh, ker se v okviru te institucije dogajajo svinjarije. In tudi nasploh njeno delovanje nima prav veliko veze z ideologijo religije. Sem tudi v tem primeru ksenofob?
Lepo je opazovati določeno situacijo od daleč, iz pravljično obarvanega naslonjala…
Povej mi, Nuša, če upoštevaš dejstvo, da se oblast v preteklosti ni izkazala v reševanju te problematike, katere rešitve bi ti ponudila v dani situaciji?? Kazen za idejnega vodjo pobude domačinov? Bi poslala vojsko in policijo, ki bi varovala (ukrepati tako ali tako ne bi mogla) obe strani? Kaj bi naredila?
Lahko, da je zadeva spolitizirana in da so ambruški cigani dejansko res žrtev. Vseeno pa ostaja dejstvo, da so cigani problematični in da jih nihče noče za sosede. Če bi se socializirali (za kar imajo prav vse pogoje – včasih še več, kot mi), tudi mi ne bi bili ‘ksenofobični’.
november 2nd, 2006 at 14:51
Mislim, da je obema jasno, da se čez noč ne more nič spremeniti. Lahko pa bi se postopoma, vendar se ne bo, dokler so takšne stvari nekomu v korist. Dokler bo obstajala korist za eno družbeno skupino, do takrat bodo na svetu lakota, vojne, sovraštvo… Kot Nuša lahko naredim le to, da svoje otroke vzgojim v odprte ljudi, ki se resnično trudijo razumeti vse strani in nimajo nič proti, če so njihovi sosedi romi, geji, priseljenci in druge manjšinske skupine. Da jim torej razložim, da se drugačnega ni treba bati.
Ksenofobije pa ne gre pogojevati…
In da ne boš rekel, da se izogibam vprašanju – v tej situaciji bi poskušala ravnati tako, da ne bi prikrajšala nobene strani, zlasti pa ne spodbujala sovraštva. Idej imam veliko, ampak nekateri bi rekli, da živim v sanjah… Zato sem zgoraj napisala, kaj bi oz. bom naredila kot Nuša.
november 2nd, 2006 at 14:54
Pa če še dodam nekaj glede tvojega prvotnega, malce ciničnega, zapisa… pijančevanje, pogovarjanje s seboj ipd. niti slučajno ne moreš primerjati s cigani. Če bi bile zadeve podobne, se ne bi nihče pritoževal.
november 2nd, 2006 at 15:00
Ne, v situaciji, ko na nekem območju vre, nimaš časa razmišljati in postopoma urejati zadeve. Treba je narediti red, da ne pride do poka. Potem pa postopoma reševati bistvo problema…
V tej situaciji ne govorim o svetovni problematiki, glede katere se mimogrede strinjam s teboj. Gre za točno določen problem, katerega je bilo potrebno rešiti. In zato oblasti ne moreš kritizirati, ker je cigane deportirala, pač pa jih lahko (moraš) kritiziraš, ker je do tega sploh prišlo.
november 2nd, 2006 at 15:04
Kaj pa, če mene bolj moti to, da imam npr. vsak dan pobruhano dvorišče, kot pa da sosed recimo zažiga avtomobile? Saj je vseeno. Zdi se mi, da sem enkrat že omenila, da gre za karikiranje situacije in možnih posledic tega ravnanja. Naslednjič bo nekoga motilo, da je njegov sosed narkoman, potem da je gej, pa ‘južnjak’ itd., nato bo malo grozil, ‘pristojni’ pa mu bodo ugodili. Ampak če se ne motim, bi ‘te’ ljudi tako bilo treba izbrisati iz obličja zemlje, a ne? Oz. naj bodo, dokler niso moji sosedi.
Mislim, da moje mnenje poznate vsi, in vem, da je resocializacija največkrat neuspešna, zato je to vse z moje strani.
november 2nd, 2006 at 15:10
Mislim ej…
Ja, lahko kritiziraš vlado, ker jih je deportirala, in ja, samo in le oblast je kriva, da je to tega prišlo. Pazi to – pregnali so jih iz NJIHOVE zemlje!!!
Tistega, ki je polomil enega od vaščanov, naj strpajo v zapor. Kriv je. Pika.
Tistega, ki je streljal, naj zaprejo. Streljal je. To se ne sme. Pika.
Če je kdo kradel, naj se ga zapre. Pika.
Je kdo onesnaževal vodo? A ni je? A lahko jo… Kaj pa če je nikoli ne bo? A ne – lahko jo… Dej no…
Se pravi, da vsak, ki ima pet minut časa, lahko zahteva, da naj preselijo njegovega soseda? Meni gre na živce celjski stadion – hočem, da ga prestavijo. Ga bodo? Kaj pa če grozim z linčem?
A ti povem še en hec? Zadeva se tu ne ob končala. Lahko štejemo dneve (ali pa ure) do trenutka, ko se bo podobna vstaja začela v Novem mestu in okolici… Kaj bojo pa pol? Vse preselili?
november 2nd, 2006 at 15:11
Za začetek, deportacija je bila vsiljena, ne pa prisiljena! Če ne bi hoteli oditi, pač ne bi šli. Pa niti ne zagovarjam te poteze oblasti. Govorim o tem, da so bile na nekem področju dve (bolj ali manj ena) strani, ki sta bili pripravljeni na vse, tudi na vojno z motikami. Tle je bilo potrebno posredovati. Samo 3 možnosti so bile:
1. onesposobiti eno stran (ni bilo pravne podlage),
2. na krizno žarišče poslati sile, ki bi samo opazovale in varovale (posredovale bi lahko samo takrat, ko bi prišlo do nasilja – takrat bi bilo prepozno),
3. opraviti deportacijo, ki ni rešitev, vseeno pa začasno umiri vojno.
Zato pa vprašam, kaj bi bilo najbolje narediti? V enem dnevu niso mogli rešiti tistega, kar so več let srali. Pomembneje je to, kaj se bo sedaj dogajalo.
Praviš, da je treba zločinca kaznovati… ja, v idealnem svetu. Če ni dokazov, če je zločin ‘vreden’ samo opomina, če se grožnja ne obravnava kot zločin… tudi sankcij ne bo. Misliš, da domačini niso poskušali reševati zadeve po pravni poti?
Mimogrede, v povezavi s tvojimi primerjavami, če se neka celotna lokalna skupnost odloči, da nekoga noče za soseda (in ima tehtne razloge za to), lahko doseže njegovo izselitev (oz. prepoved vselitve). Pika.
november 2nd, 2006 at 15:12
Ne da se mi kregat za oslovo senco, pa vseeno: če se celotna lokalna skupnost odloči, da nekdo tam ne bo stanoval, in ima ta nekdo vse papirje, da tam JE lahko, potem ga NE bo spravila od tja, dokler se sam ne odloči, da gre. Primer? Asfaltna baza v Planinski vasi pri Šentjurju. Beri.
Zdej mam pa js tud dost kreganja…
november 2nd, 2006 at 15:36
Temu se pa reče uspešno lobiranje. Pa tudi sicer gre tu za enmal drugačno zadevo in ne za medsosedske odnose.
Tudi gradilo se naj ne bi, če nimaš gradbenega dovoljenja, mar ne?